Otázka:
Nefunguje mi přihlášení do Klientské zóny, co mám dělat?
Odpověď:
Zkontrolujte, zda jste zadal/a číslo pojistné smlouvy a datum narození ve správném formátu. Pokud problémy s přihlášením přetrvávají, obraťte se prosím na svého servisujícího poradce nebo naši informační linku +420 227 111 000.
Otázka:
Jakými způsoby mohu zaplatit pojistné?
Odpověď:
Nejjednodušším způsobem úhrady pojistného je nastavení trvalého příkazu, případně platba bankovním převodem. Pojistné můžete zaplatit také pomocí QR kódu.
Otázka:
Mám u své pojistné smlouvy sjednán způsob hrazení prostřednictvím inkasa. Jak mám platit pojistné?
Odpověď:
Při platbě inkasem si s hrazením pojistného nemusíte dělat starosti. Pojistné budeme i nadále inkasovat přímo z Vašeho účtu.
Otázka:
Mohu pojistné uhradit na pobočce MetLife?
Odpověď:
Platbu není možné provést na pobočce MetLife. Pojistné můžete zaplatit bankovním převodem, poštovní poukázkou nebo prostřednictvím Klientské zóny (
ZDE), kde si můžete nahrát QR kód do vašeho mobilního telefonu a zaplatit přes mobilní bankovnictví.
Otázka:
Mohu pojistné uhradit v cizí měně?
Odpověď:
Pojistné je třeba hradit v měně, ve které byla smlouva sjednána.
Otázka:
V detailu pojištění vidím, že pojistné není uhrazeno, ale platbu jsem v předchozích dnech zaplatil/a. Čím je to způsobeno?
Odpověď:
Uhrazené pojistné se na našem účtu nezobrazí okamžitě po provedení platby. Je tedy možné, že jsme Vaši poslední platbu prozatím neobdrželi či nezaevidovali a bude v dohledné době k Vaší smlouvě připsána. Případně prosím zkontrolujte, zda nechybí některá z předcházejících plateb.
Otázka:
V detailu pojištění je uvedena jiná výše pojistného, než běžně hradím. Z jakého důvodu?
Odpověď:
V tomto případě prosím kontaktujte svého servisujícího poradce nebo naši informační linku +420 227 111 000.
Otázka:
Co se stane, pokud pojistné k datu splatnosti nezaplatím? Zanikne pojištění?
Odpověď:
Záleží na typu pojistné smlouvy, délce trvání pojištění a dalších skutečnostech. Proto v takovém případě kontaktujte svého servisujícího poradce nebo naši informační linku +420 227 111 000.
Otázka:
Jak funguje QR platba?
Odpověď:
K provedení QR platby je nutné mít ve vašem telefonu aplikaci pro mobilní bankovnictví. Pomocí aplikace nahrajte QR kód do telefonu. Po načtení QR kódu se platební údaje automaticky propíší do mobilního bankovnictví a můžete tak pohodlně provést platbu.
Otázka:
Do této chvíle jsem používal pro platbu pojistného jiný bankovní účet, než je uveden v Platebních údajích. Proč mám nyní platit na jiný účet?
Odpověď:
Bankovních účtů pro platbu pojistného máme více. Způsob úhrady je dán například typem produktu, který máte u naší pojišťovny uzavřen. Pojistné můžete dále platit na stejný bankovní účet jako dosud. Pokud si číslem účtu nejste jisti, kontaktujte svého servisujícího poradce nebo naši informační linku +420 227 111 000.