Otázka:
Mohu si změnit email anebo telefonní číslo, které jsem použil(a) při registraci?
Odpověď:
Ano, oba údaje si můžete kdykoliv změnit přes „Profil“. Nový údaj se potvrzuje stejně jako při registraci, zasláním speciálního kódu emailem/SMS. Až po potvrzení změny tímto kódem je změna akceptovaná.
Otázka:
Mohu si změnit rodné číslo, které jsem použil(a) při registraci?
Odpověď:
Ne, rodné číslo si nemůžete změnit. Pokud se změnil pojistník na smlouvě, pojistná smlouva už patří jinému pojistníkovi. To znamená, že v Klientské zóně původního pojistníka se smlouva už nebude zobrazovat. Pokud nový pojistník už je registrovaný uživatel Klientské zóny, uvidí smlouvu ve své Klientské zóně. V případě, že nový pojistník ješte není zaregistrovaný, je potřeba aby se i on zaregistroval a nový pojistník tuto smlouvu, stejně jako všechny ostatní svoje smlouvy, uvidí ve své Klientské zóně.
Otázka:
Mohu prostřednictvím Klientské zóny podat stížnost pojišťovně MetLife?
Odpověď:
Ano, ke komunikaci s pojišťovnou slouží Schránka. Najdete ji v pravém horním rohu obrazovky po přihlášení do Klientské zóny.