Otázka:
V seznamu mých smluv mi chybí některé smlouvy. Co mám dělat?
Odpověď:
Pokud jste pojistníkem na chybějících smlouvách prosím zkontrolujte si, jestli smlouvy nejsou v časti „Neaktivní smlouvy“, kde jsou zobrazovány pouze neaktivní pojistné smlouvy mladší 11 let od zániku dané smlouvy. Pokud ani tam nejsou, kontaktujte MetLife emailem anebo telefonicky a uveďte Vaše identifikační údaje a čísla chybějících smluv.
Otázka:
Mohu vidět pod mým účtem i smlouvy jiného pojistníka, například manželky?
Odpověď:
Ne, pod svým účtem můžete vidět pouze svoje smlouvy. Jiný pojistník se musí sám zaregistrovat na Klientské zóně MetLife, pokud chce vidět svoje smlouvy.
Otázka:
„Zmizely“ mi smlouvy ze Klientské zóny. Co mám dělat?
Odpověď:
Pravděpodobně se změnili některé údaje, potřebné pro správné přiřazení Vašich smluv a zobrazení v Klientské zóně. Zkontrolujte si správnost Vašeho jména a příjmení v nastavení Klientské zóny a změňte si ho podle toho, jak jste změnu nahlásili do pojišťovny MetLife. Pokud jste například změnili stav a také svoje příjmení, přičemž změna Vašeho příjmení byla v pojišťovně MetLife zpracovaná, avšak v profilu Klientské zóny jste změnu příjmení neuskutečnili, pojistné smlouvy se změněným příjmením ve Vaší Klientské zóně neuvidíte. Je proto potřeba stejně tak změnit i Vaše příjmení nastavené v Klientské zóně. V pravém horním rohu obrazovky najdete možnost změnit si Vaše příjmení, případně i jméno v záložce „Profil“. Počkejte asi 2-3 hodiny a pokud se ani potom smlouvy neobjeví, kontaktujte pojišťovnu MetLife pomocí zprávy a uveďte Vaše identifikační údaje a čísla chybějících smluv.