Registrace

Nemám žádnou platnou pojistnou smlouvu s pojišťovnou MetLife. Mohu se zaregistrovat?
Pro úspešné dokončení registrace a aktivace Vašeho účtu na Klientské zóně musíte mít platnou pojistnou smlouvu s pojišťovnou MetLife.

Jsem pojištěný, ale nejsem pojistníkem. Mohu se zaregistrovat?
Ne, zaregistrovat se může jen pojistník (tedy vlastník pojistné smlouvy), který má platnou pojistnou smlouvu s pojišťovnou MetLife.

Jsem servisující poradce. Mohu se registrovat do Klientské zóny?
Ano, ale registrovat se můžete pouze jen jako pojistník ke svým pojistným smlouvám (tj. pojistné smlouvy, které jste sám uzavřel s pojišťovnou MetLife). Namísto klientů, jiných pojistníků pojišťovny MetLife, se registrovat nesmíte.

Co potřebuji pro registraci?
Pro registraci potřebujete mít platnou pojistnou smlouvu s pojišťovnou MetLife, platnou emailovou adresu a mobilní telefon s platným telefonním číslem, schopným přijímat SMS.

Mohu použít fiktivní/vymyšlenou emailovou adresu/telefonní číslo?
Ne, při registraci se potvrzuje platnost emailové adresy zasláním speciálního kódu, který je potřebný pro dokončení registrace. To samé platí i pro telefonní číslo, kde se speciální kód zasílá SMS zprávou. Bez těchto kódů není možné dokončit registraci.

Mohu použít fiktivní/vymyšlené jméno a další údaje?
Ne, Vaše údaje jsou použité na kontrolu správnosti registrace. Pokud uvedete nesprávné údaje, registrace se nedokončí a Váš účet na Klientské zóně nebude aktivovaný.

Zaregistroval(a) jsem se, ale nepřišel mi potvrzovací email. Co dál?
Pokud Vám nepřišel potvrzovací email, je možné, že registrace neproběhla korektně. Zkuste si zkontrolovat i složku SPAM, některé emailové servery dávají neznámé emaily do SPAM složky. Pokud ani tam není uvítací email, zkontrolujte správnost emailové adresy, kterou jste použil při registraci. V každém případě zkuste chvíli počkat, email se nemusí doručit ihned v závislosti na Vašem poskytovateli emailové služby.

Zaregistroval(a) jsem se, ale nepřišla mi potvrzovací SMS. Co dál?
Pokud Vám nepřišla potvrzovací SMS, je možné, že registrace neproběhla správně. Zkuste si zkontrolovat správnost telefonního čísla, které jste použili při registraci. Telefonní číslo zadávejte vždy ve tvaru bez úvodní 0 (nuly) tedy například 704 123 123. V každém případě zkuste chvíli počkat, SMS mohou být opožděné v závislosti na Vašem mobilním operátorovi.

Dokončil jsem registraci, mohu se hned přihlásit?
Pokud jste si při registraci potvrdili emailovou adresu i SMS, počkejte prosím na notifikační SMS zprávu o aktivaci Vašeho účtu v Klientské zóně. Měli byste ji dostat do jedné hodiny, ale v některých případech to může trvat i déle. Pokud ani po 24 hodinách nedostanete informaci o aktivaci Vašeho účtu, kontaktujte pojišťovnu MetLife emailem anebo telefonicky.

Pojistku jsem uzavřel přes elektronický návrh. Budu automaticky zaregistrovaný do Klientské zóny?
Ne. Pokud jste pojistku uzavřel přes elektronický návrh (návrh zaslaný na emailovou adresu), do Klientské zóny se musíte zaregistrovat samostatně.