Otázka:
Nemám žádnou platnou pojistnou smlouvu s pojišťovnou MetLife. Mohu se zaregistrovat?
Odpověď:
Pro úspešné dokončení registrace a aktivace Vašeho účtu na Klientské zóně musíte mít platnou pojistnou smlouvu s pojišťovnou MetLife.
Otázka:
Jsem pojištěný, ale nejsem pojistníkem. Mohu se zaregistrovat?
Odpověď:
Ne, zaregistrovat se může jen pojistník (tedy vlastník pojistné smlouvy), který má platnou pojistnou smlouvu s pojišťovnou MetLife.
Otázka:
Jsem servisující poradce. Mohu se registrovat do Klientské zóny?
Odpověď:
Ano, ale registrovat se můžete pouze jen jako pojistník ke svým pojistným smlouvám (tj. pojistné smlouvy, které jste sám uzavřel s pojišťovnou MetLife). Namísto klientů, jiných pojistníků pojišťovny MetLife, se registrovat nesmíte.
Otázka:
Co potřebuji pro registraci?
Odpověď:
Pro registraci potřebujete mít platnou pojistnou smlouvu s pojišťovnou MetLife, platnou emailovou adresu a mobilní telefon s platným telefonním číslem, schopným přijímat SMS.
Otázka:
Mohu použít fiktivní/vymyšlenou emailovou adresu/telefonní číslo?
Odpověď:
Ne, při registraci se potvrzuje platnost emailové adresy zasláním speciálního kódu, který je potřebný pro dokončení registrace. To samé platí i pro telefonní číslo, kde se speciální kód zasílá SMS zprávou. Bez těchto kódů není možné dokončit registraci.
Otázka:
Mohu použít fiktivní/vymyšlené jméno a další údaje?
Odpověď:
Ne, Vaše údaje jsou použité na kontrolu správnosti registrace. Pokud uvedete nesprávné údaje, registrace se nedokončí a Váš účet na Klientské zóně nebude aktivovaný.
Otázka:
Zaregistroval(a) jsem se, ale nepřišel mi potvrzovací email. Co dál?
Odpověď:
Pokud Vám nepřišel potvrzovací email, je možné, že registrace neproběhla korektně. Zkuste si zkontrolovat i složku SPAM, některé emailové servery dávají neznámé emaily do SPAM složky. Pokud ani tam není uvítací email, zkontrolujte správnost emailové adresy, kterou jste použil při registraci. V každém případě zkuste chvíli počkat, email se nemusí doručit ihned v závislosti na Vašem poskytovateli emailové služby.
Otázka:
Zaregistroval(a) jsem se, ale nepřišla mi potvrzovací SMS. Co dál?
Odpověď:
Pokud Vám nepřišla potvrzovací SMS, je možné, že registrace neproběhla správně. Zkuste si zkontrolovat správnost telefonního čísla, které jste použili při registraci. Telefonní číslo zadávejte vždy ve tvaru bez úvodní 0 (nuly) tedy například 704 123 123. V každém případě zkuste chvíli počkat, SMS mohou být opožděné v závislosti na Vašem mobilním operátorovi.
Otázka:
Dokončil jsem registraci, mohu se hned přihlásit?
Odpověď:
Pokud jste si při registraci potvrdili emailovou adresu i SMS, počkejte prosím na notifikační SMS zprávu o aktivaci Vašeho účtu v Klientské zóně. Měli byste ji dostat do jedné hodiny, ale v některých případech to může trvat i déle. Pokud ani po 24 hodinách nedostanete informaci o aktivaci Vašeho účtu, kontaktujte pojišťovnu MetLife emailem anebo telefonicky.
Otázka:
Pojistku jsem uzavřel přes elektronický návrh. Budu automaticky zaregistrovaný do Klientské zóny?
Odpověď:
Ne. Pokud jste pojistku uzavřel přes elektronický návrh (návrh zaslaný na emailovou adresu), do Klientské zóny se musíte zaregistrovat samostatně.