Otázka:
Neumím se přihlásit. Co mám dělat?
Odpověď:
Zkontrolujte správnost emailové adresy = přihlašovacího jména a ověřte si, že určitě používáte správné heslo. Je možné, že jste si v nedávné době změnil heslo a zapomněl jste si ho poznamenat.
Otázka:
Nemohu se přihlásit a mám správné přihlašovací jméno i heslo, co s tím?
Odpověď:
Pravděpodobně zadáváte neplatné heslo. Klikněte na tlačítko „Zapomenuté heslo?“ pro obnovu hesla. Na emailovou adresu, pod kterou jste se přihlásili, Vám zašleme odkaz. Po jeho potvrzení Vám Klientská zóna umožní zadat vaše nové heslo.
Otázka:
Požádal jsem o nové heslo pomocí tlačítka „Zapomenuté heslo?“, ale nepřišel mi email.
Odpověď:
Zkuste si zkontrolovat i složku SPAM. Některé emailové servery ukládají neznámé emaily do SPAM složky. Pokud ani tam nenajdete obnovovací email, je potřeba opět požádat o možnost změnit si heslo pomocí tlačítka „Zapomenuté heslo?“. Je také možné, že jste při přihlašování nezadal správně Vaši přihlašovací emailovou adresu.
Otázka:
Mohu Klientskou zónu používat současně na více počítačích/zařízeních?
Odpověď:
Ano. Klientskou zónu můžete používat současně na více zařízeních, ale pouze na jednom zařízení v jednom okamžiku. Z druhého zařízení budete automaticky odhlášen/a.
Otázka:
Zapamatuje si Klientská zóna MetLife moje heslo?
Odpověď:
Ne. Bezpečnostní pravidla neumožňují zapamatování si přihlašovacího hesla. Heslo musíte zadat vždy při přihlášení do Klientské zóny.
Otázka:
Mohu mít v druhém okně anebo záložce přihlášeného jiného uživatele?
Odpověď:
Ne, na jednom počítači může být uživatel přihlášený jen jeden. Po přihlášení se nového uživatele do Klientské zóny se automaticky odhlásí původně přihlášený uživatel, respektive se změní původně přihlášený uživatel na nově přihlášeného.
Otázka:
Nemohu se přihlásit do Klientské zóny i když zadávám správné přihlašovací údaje. Jak mám postupovat?
Odpověď:
e možné, že zadáváte neplatné heslo. Klikněte na tlačítko „Zapomenuté heslo“ pro jeho obnovení. Na e-mailovou adesu, která byla použita pro registraci, Vám bude zaslán odkaz na stránku pro nastavení nového hesla.
Otázka:
Požádal jsem o nové heslo pomocí tlačítka „Zapomenuté heslo“, ale nepřišel mi e-mail s odkazem na nastavení nového hesla.
Odpověď:
Zkuste e-mail vyhledat ve své e-mailové schránce pomocí slova "metlife" (někdy se zpráva nachází v jiné složce než Doručená pošta). Pokud ani tak e-mail nenaleznete, je možné, že jste nezadali správnou e-mailovou adresu. e-mail nenájdete, je možné, že ste nezadali správnu e-mailovú adresu.
Otázka:
Nepamatuji si e-mailovou adresu, kterou jsem použil/a při registraci do Klientské zóny. Jak mám postupovat?
Odpověď:
Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420227111000, kde s Vámi e-mailovou adresu použitou při registraci ověříme.